Question
Güncellenme tarihi:
26 Tem 2022

  • Vietnamca
  • Japonca
Japonca hakkında soru

A「日本語の中で1番難しいのは何だと思いますか?」
B「ステージによって違うと思います。はじめに日本語を勉強する時、1番難しいのは漢字だと思います。でも、後々学べば学ぶほど、日本人のみたいに自然に日本語が話せるようになるのは一番大変だと思います。」
ーーーーーーーーーーーーー
自然に聞こえますか。もし不自然だったら直してもらえますか?

Cevaplar
Read more comments

  • Japonca
[Haberler] Hey sen! Dil öğrenen!

Bu soruyu paylaş
A「日本語の中で1番難しいのは何だと思いますか?」
B「ステージによって違うと思います。はじめに日本語を勉強する時、1番難しいのは漢字だと思います。でも、後々学べば学ぶほど、日本人のみたいに自然に日本語が話せるようになるのは一番大変だと思います。」
ーーーーーーーーーーーーー
自然に聞こえますか。もし不自然だったら直してもらえますか?
Trending questions
Newest Questions (HOT)
Newest Questions
Önceki soru/ Sonraki soru

Öğrendiğiniz dili ana dil olarak konuşanlara ücretsiz olarak sorular sorun